FAQ FAQ  Doorzoek dit forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Forum geslotenvoorbeeld referentiebrief

Beantwoord Beantwoord
Schrijver
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
brit Bekijk dropdown
Newbie
Newbie

Lid geworden: 17 Juni 2008
Online status: Offline
  Quote brit Quote  Beantwoord Beantwoord Directe link naar dit bericht Onderwerp: voorbeeld referentiebrief
    Geplaatst op: 15 Juli 2008 om 20:22
    Hallo

Momenteel werk al enige tijd als documentcontroller in een project. Graag zou ik een referentiebrief vragen aan mijn manager.
Wie kan mij helpen en heeft zo'n voorbeeldbrief?
Mijn manager wil hem ondertekenen maar ik moet hem wel opstellen.
Terug naar boven
Annemarie Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group

Lid geworden: 25 Januari 2003
Lokatie: Netherlands
  Quote Annemarie Quote  Beantwoord Beantwoord Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 Juli 2008 om 20:31
Onder de Templates (zie homepage aan de linkerkant onder Werkzaken) staan onder HRM 2 getuigschriften. Misschien heb je daar iets aan?
Alles gaat zoals het moet (en zo niet, dan moet het zoals het gaat).
Terug naar boven
brit Bekijk dropdown
Newbie
Newbie

Lid geworden: 17 Juni 2008
  Quote brit Quote  Beantwoord Beantwoord Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 Juli 2008 om 21:15
    Hartelijk dank ,alleen zal ik best de datum nog niet invullen want het projectcontract is nog niet teneinde.

Ik zal een leuke dag uitkiezen wanneer de managers op zijn best zijn.
Zo'n referentiebrief is altijd mooi meegenomen.
Terug naar boven
Monique Bekijk dropdown
TEAM Member
TEAM Member
TEAM-ID: 1303

Lid geworden: 17 Januari 2008
  Quote Monique Quote  Beantwoord Beantwoord Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 Juli 2008 om 08:38
Zo'n brief is inderdaad nooit weg, maar mijn ervaring is dat ik mijn getuigschriften nog nooit uit de map heb gehaald waar ze in zijn gegaan na ontvangstWink. M.a.w. heb nog nooit meegemaakt  dat er naar gevraagd werd.
Terug naar boven
heylane Bekijk dropdown
TEAM Member
TEAM Member
TEAM-ID: 11

Lid geworden: 23 Juli 2003
  Quote heylane Quote  Beantwoord Beantwoord Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 Juli 2008 om 09:40
Toevallig is er een collega hier die binnenkort weggaat en een uitzendbureau had haar naar getuigschriften oid gevraagd (die hadden gezegd dat ze geen tijd hadden om referenties na te bellen, maar dat ze erg blij waren met getuigschriften). Dus het wordt toch nog wel eens gebruikt.
Heylane

Be who you are meant to be. Those who mind, dont matter and those who matter won't mind.
Terug naar boven
Monique Bekijk dropdown
TEAM Member
TEAM Member
TEAM-ID: 1303

Lid geworden: 17 Januari 2008
  Quote Monique Quote  Beantwoord Beantwoord Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 Juli 2008 om 13:48

Zo zie je maar, dat ze nooit weg zijn.

Terug naar boven
element Bekijk dropdown
TEAM Member
TEAM Member
TEAM-ID: 640

Lid geworden: 08 November 2006
  Quote element Quote  Beantwoord Beantwoord Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 Juli 2008 om 14:21
Wat nog mooier is, is een aanbevelingsbrief.
Een werkgever mag nl. niet weigeren een getuigschrift af te geven en een getuigschrift mag ook niet negatief zijn.
Dus als je een positieve aanbeveling krijgt, is dat een betere referentie dan een getuigschrift.
Terug naar boven
 Beantwoord Beantwoord

Ga naar forum Forum rechten Bekijk dropdown