|
|
Nieuwe baan |
Beantwoord
|
| Schrijver | |
Sabina
TEAM Member
TEAM-ID: 22 Lid geworden: 30 Maart 2004 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 728 |
Quote Beantwoord
Onderwerp: Nieuwe baanGeplaatst op: 08 Februari 2010 om 19:31 |
|
Hoi iedereen,
Ik ben zo ontzettend blij!!!!
Heb van september t/m 31 december bij de Rijksuniversiteit op de onderwijsbalie GMW via een uitzendbureau gewerkt. Dit was een tijdelijke baan. Maar ik werd na 3 weekjes gebeld of ik voor 2 maanden terug wilde komen en in mijn 1ste week kreeg ik een jaarcontact aangeboden.
Na alle administratieve rompslomp zal het waarschijnlijk rond 1 april worden dat mijn jaarcontract ingaat. En tot die tijd werk ik eerst weer via het uitzendbureau. Volgende week dinsdag arbeidsvoorwaardengesprek.
|
|
|
Nee zeggen tegen een ander is Ja zeggen tegen jezelf
|
|
![]() |
|
IMA
Newbie
Lid geworden: 22 Januari 2010 Online status: Offline Berichten: 12 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 08 Februari 2010 om 21:16 |
|
Hoi Sabina,
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe jaarcontract!
IMA
|
|
![]() |
|
Wilga
TEAM Member
TEAM-ID: 124 Lid geworden: 10 Januari 2006 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 506 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 09 Februari 2010 om 09:41 |
|
Leuk voor je, gefeliciteerd. Altijd fijn om te merken dat je gewaardeerd wordt
|
|
|
Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.
|
|
![]() |
|
Hanneke
TEAM Member
TEAM-ID: 43 Lid geworden: 09 December 2004 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 445 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 09 Februari 2010 om 13:55 |
|
Leuk! Gefeliciteerd
|
|
|
Someday, the people who know how to use computers will rule over those who don't.
And there will be a special name for them - secretaries. |
|
![]() |
|
Andrea
TEAM Member
TEAM-ID: 46 Lid geworden: 14 Juli 2004 Lokatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 993 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 10 Februari 2010 om 09:55 |
|
Gefeliciteerd! leuk voor je!
|
|
|
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt
|
|
![]() |
|
Jolanda66
TEAM Member
TEAM-ID: 1313 Lid geworden: 22 Februari 2008 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 214 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 10 Februari 2010 om 21:27 |
|
Gefeliciteerd en hartstikke leuk voor je.
|
|
|
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
|
|
![]() |
|
Beantwoord
|
| Ga naar forum | Forum rechten ![]() u kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum u kunt geen antwoorden plaatsen in dit forum u kunt geen berichten verwijderen in dit forum u kunt geen berichten bewerken in dit forum u kunt geen enquêtes creëren in dit forum u kunt stemmen in enquêtes in dit forum |