|
|
Echt een vrijdagmiddag topic. |
Beantwoord
|
| Schrijver | |
Vissie
Groupie
Lid geworden: 22 Mei 2008 Lokatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 120 |
Quote Beantwoord
Onderwerp: Echt een vrijdagmiddag topic.Geplaatst op: 05 Februari 2010 om 13:51 |
|
Nou heb ik in mijn carriere als secretaresse toch al heel wat hotels geboekt maar dat er
€ 7.50 wordt doorbelast omdat ze mij een factuur moeten sturen heb ik nog nooit meegemaakt. Dit is tenminste de uitleg die ze mij geven hierover.
Maar goed volgende keer als een collega daar weer in de buurt moet zijn zoeken we gewoon een ander hotel.
Maken jullie dit soort gekke dingen ook wel eens mee?
|
|
|
Het leven is een feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!
|
|
![]() |
|
Yzawinn
TEAM Member
TEAM-ID: 383 Lid geworden: 20 Oktober 2004 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 627 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 05 Februari 2010 om 15:32 |
|
Nee hier heb ik nog nooit van gehoord. Ik krijg wel vaak de factuur digitaal, maar dat maakt niets uit.
Ik zou prinipieel annuleren en een ander hotel boeken. Als dat tenminste wel kosteloos is. anders zou ik het ontbijtbuffet plunderen. Je moet die 7,50 er toch uit halen!
|
|
|
Definitie van krankzinnigheid: Steeds dezelfde dingen blijven doen en dan betere resultaten verwachten!
|
|
![]() |
|
Wilga
TEAM Member
TEAM-ID: 124 Lid geworden: 10 Januari 2006 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 506 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 05 Februari 2010 om 15:37 |
|
Ook ik heb hier nog nooit van gehoord. Wat een onzin, dit hotel is zeker niet gewend om zakelijke boekingen te krijgen
|
|
|
Life's like a box of chocolates, you never know what you're gonna get.
|
|
![]() |
|
Kleinmeiske
TEAM Member
TEAM-ID: 52 Lid geworden: 27 Mei 2003 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 386 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 05 Februari 2010 om 15:43 |
|
Och, ik krijg bij m'n nieuwbouwhuis 30 euro administratiekosten in rekening gebracht, omdat ik de plinten niet wil laten aanbrengen. Kortom, minder materiaal, minder werk maar wel meer betalen.
En vervolgens constateren we vrolijk dat de plinten er overal toch op getimmerd zijn ... ik ga denk ik een rekening sturen voor het vullen van tig gaatjes
|
|
|
A bicycle can't stand on its own because it's two-tired.
|
|
![]() |
|
Saskia
Lid Profiel
Stuur privébericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de homepage van het lid
Toevoegen aan adresboek
TEAM Member
TEAM-ID: 48 Lid geworden: 28 December 2003 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 2061 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 05 Februari 2010 om 15:53 |
|
En als je ze nou belt dat ze de factuur wel achterwege mogen laten, scheelt dat dan 7,50?
|
|
|
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
|
|
![]() |
|
Yzawinn
TEAM Member
TEAM-ID: 383 Lid geworden: 20 Oktober 2004 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 627 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 05 Februari 2010 om 16:24 |
|
Hahahaha zo heb ik laatst de DVD van 'The incredibles' gedeclareerd bij Ziggo.
Die film was op tv en ik zat er met plezier naar te kijken. FLOEP - testbeeld. Rest van de avond alleen 1, 2, en 3.
De volgende dag die film gekocht en de bon met klachtenbrief naar Ziggo gestuurd. Ik moet nog antwoord krijgen. Maar ik denk dat ik naar dat tientje kan fluiten.
|
|
|
Definitie van krankzinnigheid: Steeds dezelfde dingen blijven doen en dan betere resultaten verwachten!
|
|
![]() |
|
Andrea
TEAM Member
TEAM-ID: 46 Lid geworden: 14 Juli 2004 Lokatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 993 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 08 Februari 2010 om 10:20 |
|
Wel ooit eens bij de Hampshire keten te horen gekregen dat met creditkaart betalen € 10 extra kost......
Daar boeken we dus ook niet meer! |
|
|
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je begaan hebt
|
|
![]() |
|
Saskia
Lid Profiel
Stuur privébericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de homepage van het lid
Toevoegen aan adresboek
TEAM Member
TEAM-ID: 48 Lid geworden: 28 December 2003 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 2061 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 08 Februari 2010 om 13:11 |
|
Ik snap die hotels niet zo goed op zakelijk boeken gebied....
Op rekening betalen kan niet, creditcard betalingen zijn duurder, overnachten voor de hoofdprijs. Die combinatie.... je zou zeggen, overnachten voor de hoofdprijs en dan alles wat de klant wenst. En als je dan niet op rekening kunt betalen, moet het gebruik van de creditcard juist gratis zijn. Of, ze willen een garantie dat je een bepaald aantal nachten per jaar afneemt. en dan niet 2 of 3, nee gelijk minimaal 20, alleen dan kan er een factuur gestuurd worden. Op een gegeven moment had ik een hotel gevonden waar ze niet moeilijk deden. Het beviel ook nog eens hartstikke goed. Toevallig zal de leidinggevende er op zijn verjaardag, wat lag er klaar: een flesje champagne. Nou, dat is toch leuk. en het was een super eenvoudig hotel, maar waar wel aan de basisbehoeften werd voldaan. Alles kon, niets te gek. Ideaal. Ik ben er zelf ook maar eens naartoe gegaan, weekendje weg. |
|
|
Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden.
|
|
![]() |
|
Andrea
TEAM Member
TEAM-ID: 46 Lid geworden: 14 Juli 2004 Lokatie: Belgium Online status: Offline Berichten: 993 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 08 Februari 2010 om 15:29 |
|
Adres?
maar inderdaad, snappen die ketens het niet? Het hele verhaal dat je hierboven vermeld is zoooo herkenbaar. En prive liggen die er dan ook uit voor een weekendje weg.. |
|
|
|
|
![]() |
|
Dree
TEAM Member
TEAM-ID: 368 Lid geworden: 01 Augustus 2003 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 421 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 08 Februari 2010 om 16:26 |
|
Dat soort extra kosten heb ik nooit als ik hotels boek, ben ik dan uniek? Het scheelt misschien wel dat ik alleen de reserveringen doe en dat de gasten zelf betalen bij het uitchecken. En ik heb best available rate met korting. En iedereen betaalt met credit card, wat bijna een unicum is in Nederland want ik heb vaak de indruk dat men het gebruik van creditcards hier niet wil begrijpen. Maar als ik met zoiets geconfronteerd wordt zou ik ook mooi iets anders boeken hoor.
|
|
|
Mijn vrouwelijke vormen passen niet in een hokje
|
|
![]() |
|
Vissie
Groupie
Lid geworden: 22 Mei 2008 Lokatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 120 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 12 Februari 2010 om 13:57 |
|
Sorry, voor mijn late reactie, ik ben een aantal dagen niet aanwezig geweest. Het is helaas zo dat wij te weinig hotelkamers boeken om afspraken te kunnen maken. En de opmerking van Yzawinn om het ontbijtbuffet te plunderen ging helaas ook niet op. De kosten kreeg ik pas achteraf gepresenteerd en aangezien mijn collega een nachtklus moest uitvoeren en hij de avonduren ervoor graag wilde slapen heeft hij de kamer maar tot 1 uur s nachts gebruikt. Dus de ontbijtkosten vangen ze ook al extra (stonden apart vermeld op de factuur).
Dit heb ik ook nogniet vaak meegemaakt moet ik zeggen. Wel prive wat rare zaken, bijv. elke dag 2,50 extra op de rekening voor het karafje water tijdens het diner. Maar daar kun je het meestal wel over eens worden bij het afrekenen.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Andrea
TEAM Member
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 12 Februari 2010 om 14:58 |
|
Vissie, welke hotelketen was dit? Weten we ook weer welke we moeten vermijden!
|
|
|
|
|
![]() |
|
Vissie
Groupie
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 16 Februari 2010 om 12:40 |
|
Dit gaat om een Best Western hotel.
Zo best was het dus niet.
|
|
|
|
|
![]() |
|
Beantwoord
|
| Ga naar forum | Forum rechten ![]() u kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum u kunt geen antwoorden plaatsen in dit forum u kunt geen berichten verwijderen in dit forum u kunt geen berichten bewerken in dit forum u kunt geen enquêtes creëren in dit forum u kunt stemmen in enquêtes in dit forum |