|
|
stage bedankje |
Beantwoord
|
| Schrijver | |
Witjeee
Newbie
Lid geworden: 06 November 2009 Online status: Offline Berichten: 28 |
Quote Beantwoord
Onderwerp: stage bedankjeGeplaatst op: 05 Februari 2010 om 10:45 |
|
Heej Beppies!
Dit is mijn laatste stagedag bij een makelaarskantoor. Ik heb hier 6 maanden stage gelopen. Nu is het natuurlijk leuk om een bedankje te geven want ik heb het zeker naar me zin gehad! Maar ik heb geen idee wat! Ik wil straks in me pauze snel iets gaan halen.
Hebben jullie tips?
Groetjes
Whitney
|
|
![]() |
|
IMA
Newbie
Lid geworden: 22 Januari 2010 Online status: Offline Berichten: 12 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 05 Februari 2010 om 11:11 |
|
Gebak doet het altijd goed, lijkt me.
groetjes,
IMA
|
|
![]() |
|
Yzawinn
TEAM Member
TEAM-ID: 383 Lid geworden: 20 Oktober 2004 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 627 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 05 Februari 2010 om 11:20 |
|
Ja chocola, koek..... zoiets?
Muismat met een foto van jou. Vergeten ze je niet ;-)
|
|
|
Definitie van krankzinnigheid: Steeds dezelfde dingen blijven doen en dan betere resultaten verwachten!
|
|
![]() |
|
Stephanie.
Lid Profiel
Stuur privébericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de homepage van het lid
Toevoegen aan adresboek
Groupie
Lid geworden: 25 November 2009 Online status: Offline Berichten: 118 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 05 Februari 2010 om 11:33 |
|
& een leuke kaart welke in de bedrijfskantine kan hangen! Lijkt mij een leuk ideetje. En inderdaad een taart of misschien verse broodjes van de bakker
|
|
|
"United we stand, devided we fall"
|
|
![]() |
|
Yzawinn
TEAM Member
TEAM-ID: 383 Lid geworden: 20 Oktober 2004 Lokatie: Netherlands Online status: Offline Berichten: 627 |
Quote Beantwoord
Geplaatst op: 05 Februari 2010 om 15:34 |
|
Maar eigenlijk moeten ze jou ergens mee verrassen. Je hebt toch voor een appel en een ei werkzaamheden verricht. Soms niet eens voor een appel en een ei.
|
|
|
Definitie van krankzinnigheid: Steeds dezelfde dingen blijven doen en dan betere resultaten verwachten!
|
|
![]() |
|
Beantwoord
|
| Ga naar forum | Forum rechten ![]() u kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit forum u kunt geen antwoorden plaatsen in dit forum u kunt geen berichten verwijderen in dit forum u kunt geen berichten bewerken in dit forum u kunt geen enquêtes creëren in dit forum u kunt stemmen in enquêtes in dit forum |