FAQ FAQ  Doorzoek dit forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

stage bedankje

Beantwoord Beantwoord
Schrijver
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Witjeee Bekijk dropdown
Newbie
Newbie

Lid geworden: 06 November 2009
Online status: Offline
  Quote Witjeee Quote  Beantwoord Beantwoord Directe link naar dit bericht Onderwerp: stage bedankje
    Geplaatst op: 05 Februari 2010 om 10:45
Heej Beppies!

Dit is mijn laatste stagedag bij een makelaarskantoor. Ik heb hier 6 maanden stage gelopen. Nu is het natuurlijk leuk om een bedankje te geven want ik heb het zeker naar me zin gehad! Maar ik heb geen idee wat! Ik wil straks in me pauze snel iets gaan halen.

Hebben jullie tips?

Groetjes
Whitney
Terug naar boven
IMA Bekijk dropdown
Newbie
Newbie

Lid geworden: 22 Januari 2010
  Quote IMA Quote  Beantwoord Beantwoord Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 Februari 2010 om 11:11
Gebak doet het altijd goed, lijkt me.

groetjes,
IMA

Terug naar boven
Yzawinn Bekijk dropdown
TEAM Member
TEAM Member
TEAM-ID: 383

Lid geworden: 20 Oktober 2004
Lokatie: Netherlands
  Quote Yzawinn Quote  Beantwoord Beantwoord Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 Februari 2010 om 11:20
Ja chocola, koek..... zoiets?

Muismat met een foto van jou. Vergeten ze je niet ;-)
Definitie van krankzinnigheid: Steeds dezelfde dingen blijven doen en dan betere resultaten verwachten!
Terug naar boven
Stephanie. Bekijk dropdown
Groupie
Groupie

Lid geworden: 25 November 2009
  Quote Stephanie. Quote  Beantwoord Beantwoord Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 Februari 2010 om 11:33
& een leuke kaart welke in de bedrijfskantine kan hangen! Lijkt mij een leuk ideetje. En inderdaad een taart of misschien verse broodjes van de bakker Wink.
"United we stand, devided we fall"
Terug naar boven
Yzawinn Bekijk dropdown
TEAM Member
TEAM Member
TEAM-ID: 383

Lid geworden: 20 Oktober 2004
Lokatie: Netherlands
  Quote Yzawinn Quote  Beantwoord Beantwoord Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 Februari 2010 om 15:34
Maar eigenlijk moeten ze jou ergens mee verrassen. Je hebt toch voor een appel en een ei werkzaamheden verricht. Soms niet eens voor een appel en een ei.
Definitie van krankzinnigheid: Steeds dezelfde dingen blijven doen en dan betere resultaten verwachten!
Terug naar boven
 Beantwoord Beantwoord

Ga naar forum Forum rechten Bekijk dropdown